top of page

DENÍK MARTINA COXE

Opravdu neobyčejný deník

b1e6a74ad87de63080b462400949ba8f--men-wi
Hlavní strana: Welcome
Hlavní strana: Blog2

Psa nemáme, škola je za chvíli (Zápisky z Bristolu) #4

Jak jsem posledně psal, tak jsem vyjel do Londýna, abych si adoptoval krásnýho Huskyho z kouzelnického útulku, kterej se mi tak zalíbil.

Díky tomu, že jsem přijel tak brzo, jsem mohl už ráno vyzvednout psa a ihned vypadnout domů, aby mě nikdo neviděl. Když jsem se pomocí letaxu přemístil do Godrikova dolu, tak už nebyla ani známka po útulky a už vůbec po mém vysněném psovi.

V ten moment jsem pocítil takovej smutek, jako nikdy předtím. Smutnej, skoro bez života jsem se vrátil do Kotle, kde už bylo nastoupena pěkná skupina prváků, čekající na svůj pokoj. Usadil jsem se u jednoho stolu veprostřed místnosti a začetl se do knihy, kterou s sebou táhnu už pár dnů. "Famfrpál v průběhu věků", půjčil jsem si ji v knihovně asi tejden před odjezdem (ano, už jsem jí měl vrátit).

Přišlo mi to celkem logický se něco přiučit o sportu, ve kterém reprezentuju svojí kolej. Ke konci čtení jsem už věděl, že na začátku byli jen střelci, žádní brankáři, nic víc.

Po zaklapnutí knížky jsem si všiml, že se kolem mě rozsedělo pár prváků, kteří nadšeně básnili o tom, jak se těší do školy. Po chvíli si všimli, že už svojí pozornost nedávám knížce, ale jim a tak se se mnou chtěli začít bavit. Bylo to fajn, vidět, že jsem nebyl nejblbější prvák, kterej věděl minimum o tom, co kouzlení vůbec znamená a věděl jen to, co je to takový souboj.


Po hodinách kecání se ve mě probudil duch dobroty a pozval jsem těch pár na zmrzlinu v Příčné. Cestou jsem potkal Makota, mého spolubydlícího v Kotli, kterého jsem snad celý prázdniny neviděl. Divný, co?

Zbytek dne, což bylo tak pět hodin, jsem zůstal v pokoji a poslal jsem sovu tátovi, že do odjezdu do školy už budu v Londýně. To jsem vlastně nenapsal!

Místo psa mám sovu, kterou jsem si už den před tím objednal ve zverimexu. Je opravdu nádherná, celá bíla, některé peříčka má zbarvené do světle šedé. Má obrovský oči, který mě sledovaly celou dobu, co jsem psal dopis rodičům. Ale už to nebyla jeho první cesta (ano, je to ON), už předtím letěl s dopisem pro Cass, které se musím zpovídat ohledně Petera.


Martin :--)


KDE VŠUDE JSEM BYL?

hufflepuff-front.png

Prázdniny 2009

BAVORSKO

Po dlouhé době  jsme s rodinou někam vyrazili. A právě sem! Bylo to tu super, Šnicly a spousta míst k prozkoumání! Určitě se sem chci jednou vrátit!

hufflepuff-front.png

Prvně : Září 2008

BRADAVICE

Ahh, Bradavice, moje škola, kterou tak žeru. Je to obrovskej hrad, ve kterým jsem se nejednou ztratil. Mám to tu fakt rád, hlavně kvůli spolužákům a profesorům...

hufflepuff-front.png

Pár let po narození, teď jsem tam pečenej vařenej, pokud nejsem v Bradavicích

LONDÝN

Ahhh, Londýn, jak já ho miluju. Je tu Kotel a nádraží. Mimo to i Mekáč a spoustu jiných věcí. Pro mojí maličkost je hlavní Kotel, ze kterého se můžu dostat vlastně kamkoliv

Hlavní strana: Časový plán

Hele, našel si album

Hlavní strana: Quote
bottom of page